Nieuws: Nieuwe huisstijl D&F Passion for Safety!

24/04/15

Vanaf oktober 2014 is D&F Group B.V. in samenwerking met 100.nl Webbureau +Ontwerpstudio uit Breda gestart met de ontwikkeling van de nieuwe uitstraling voor D&F. Met de informatie uit verschillende interviews binnen D&F is er een Corporate Story geschreven, waarin onze identiteit is vastgelegd en tevens naar voren komt hoe wij D&F willen profileren.

Hoofdpunten Corporate Story

  • We verlangen naar een veilige omgeving. 
  • We streven naar veilige bedrijven en gelukkige klanten.
  • Gevaar ontstaat door mens en machine, oftewel: gedrag en techniek.
  • Kwaliteit is de kurk waarop we drijven, daaraan doen we geen concessies.

Ons doel

  • Onze kennis van veiligheid delen en inzetten.
  • Het belang van veiligheid uitstralen en overbrengen.

Onze missie

  • NUL incidenten in de industrie.

Kortom: D&F PASSION FOR SAFETY

De boodschap

Naast het logo en de nieuwe huisstijl willen we graag een boodschap uitdragen. Een boodschap waarmee we het belang van veiligheid overbrengen: ‘Veilig naar huis’.

De website, www.denf.nl, is volledig vernieuwd. De website is conform de nieuwe huisstijl qua uiterlijk. De basiselementen worden weergegeven in zwart wit.
Iedere Business Unit heeft haar eigen expertise binnen D&F en daarmee ook een eigen icoon en kleur. Zo wordt: ‘Machine Safety’ vanaf heden aangeduid in de kleur geel, ‘Process Safety’ in oranje en ‘Safety Culture’ in rood.

Met de nieuwe huisstijl streeft D&F naar een uitstraling die professioneel, informatief, duurzaam, herkenbaar en internationaal inzetbaar is.

Download hier de nieuwe algemene brochure van D&F

Bezoek KNEX 2.0

Maak uitgebreid kennis met de nieuwe huisstijl en expertises van D&F, bezoek het Safety Knowledge Event KNEX 2.0 op donderdag 18 juni 2015.

Alle nieuws van 2015

Neem contact met mij op

versturen

Of bel ons direct op

076 5040 340